Ce este T2A?

Cu ajutorul serviciului T2A (prescurtat de la Tango to Account) puteți primi transferuri bănești de peste hotare direct la contul sau cardul bancar.

T2A a fost conceput pentru a face procesul de primire a transferurilor băneşti mai comod şi mai confortabil.

Acum, când aveţi nevoie să primiți un transfer bănesc nu mai trebuie să mergeţi la bancă. Accesaţi T2A, completați formularul şi banii automat vor fi transferaţi pe contul sau cardul Dvs.

Ce este Tango?

Tango este o tehnologie inovatoare în lumea transferurilor bănști și a plăților, care simplifică achitarea cheș și în numerar.

Încă nu aveți un card?

Atunci scrieți-ne la vreaucard@tango.md, sau telefonați la +373 (69) 11-84-73. Pentru doritorii de a utiliza serviciul T2A avem o noutate extraordinară – puteți primi un card bancar gratuit, la care veți putea vira transferul bănesc. De menționat, că cardul puteți să-l solicitați în orice valută: euro, dolari SUA sau lei moldovenești. Iar dacă primiți transferuri în diferite valute, atunci în loc de 1 card puteți solicita 2 sau chiar 3 carduri. Și toate vor fi gratuite.













Întrebări frecvente:

Întrebări şi răspunsuri

1.    Care sisteme ale transferurilor băneşti la moment sunt conectate la serviciul T2A? 
În prezent prin serviciul T2A sunt disponibile următoarele sisteme de transferuri bănești: Anelik, Best, BLIZKO, Contact, Forsazh, Golden Crown, IntelExpress, Lider V2, Migom, MoneyGram, Ria Money Transfer, SMT, Unistream, Welsend și altele. 

2.    Din ce ţări este posibilă primirea transferului bănesc prin intermediul serviciului T2A? 
Serviciul T2A permite primirea transferului bănesc din orice ţară care este prevăzută de sistemul de transfer bănesc ales. 

3.    În ce zile ale săptămânii şi în ce ore este disponibil serviciul T2A? 
Serviciul T2A este disponibil 24/24 ore, 7 zile pe săptămână. 

4.    Este posibil ca prin intermediul serviciului T2A să fie expediat un transfer bănesc? 
Prin intermediul serviciului T2A este posibilă doar primirea transferului bănesc. 

5.    Va fi expediat un mesaj SMS în momentul transferării banilor pe cardul de plată? 
Mesajul SMS va fi expediat deţinătorului cardului de plată doar în cazul abonării la serviciul SMS.

6.    La ce curs valutar va fi efectuată convertirea sumei transferului bănesc, în cazul dacă valuta cardului de plată diferă de valuta transferului bănesc? 
Dacă valuta transferului bănesc diferă de valuta cardului convertirea va fi efectuată la cursul indicat pe site-ul T2A

Special pentru utilizatorii serviciului T2A noi stabilim cel mai convenabil curs de schimb valutar.

De asemenea pe site este postat un calculator ce va calcula suma mijloacelor băneşti care va fi transferată pe card după convertire.

Dacă Dvs. primiţi transferuri băneşti în Euro sau USD şi doriţi să evitaţi convertirea atunci Vă recomandăm să deschideţi un card valutar.

7.    Cât timp trebuie de aşteptat ca banii să fie viraţi pe cardul de plată? 
Banii vor fi transferaţi imediat după finalizarea operaţiunii pe site-ul T2A

8.    Este posibilă utilizarea cardurilor de plată emise de alte bănci? 
Nu. Serviciul T2A este elaborat special pentru deţinătorii cardurilor de plată emise de bank partener.

9.    Dacă eu nu dispun de card bancar de bank partener, cât va costa să-mi deschid unul pentru a putea utiliza serviciul T2A.

Pentru utilizatorii serviciului T2A avem o ofertă specială.

Cardurile Visa Electron şi Cirrus Maestro se deschid absolut gratuit, mai mult decât atât deţinătorul primeşte şi deservire gratuită pe toată perioada de valabilitate a cardului (5 ani).

Dar dacă Dvs. doriţi să deţineţi un card cu tehnologie non-contact şi să achitaţi cumpărăturile cu o singură atingere şi aici avem o ofertă specială. Costul deschiderii cardului Visa Classic PayWave şi Mastercard Standard PayPass constituie doar 100 de lei (se achită o singură dată). Cardul este valabil timp de 5 ani, unde primiţi deservire anuală gratuită pe toată perioada de valabilitate a cardului.

Cardul poate fi deschis în lei, dolari sau euro.

10. Se percepe vreun comision pentru utilizarea serviciului T2A? 
Serviciul T2A este absolut GRATUIT. 

11. Ce date sunt obligat să le introduc pe site-ul T2A? 
Pe site-ul T2A este nevoie să indicaţi:

o    Denumirea sistemului de transfer bănesc,

o    Ţara expeditorului,

o    Numărul / codul transferului,

o    Suma şi valuta transferului bănesc,

o    IDNP (13 cifre),

o    Numărul cardului de plată (8 cifre).

12. De pe care dispozitive pot accesa serviciul T2A? 
Serviciul este disponibil de pe orice dispozitiv cu acces la internet. 

13. Dacă voi avea careva întrebări suplimentare, unde pot apela? 
Pentru orice întrebări puteți apela la Linia fierbinte: +373 (69) 11-84-73.

14. Eu nu pot să primesc transferul bănesc prin serviciul T2A. Care ar putea fi motivul? 
Probabil la completarea formularului de pe site-ul www.T2A.md de către beneficiar, au fost indicate greşit/cu erori următoarele informaţii: 

a.    Sistemul de transferuri băneşti.
Recomandare: Verificaţi corectitudinea sistemului de transferuri bănesc ales.

b.    Ţara de origine a transferului.
Recomandare: Verificaţi corectitudinea ţării alese ca ţara de origine a transferului.

c.    Numărul transferului bănesc.
Recomandare: Verificaţi corectitudinea numărului transferului primit din partea expeditorului.

d.    Suma şi valuta transferului bănesc.
Recomandare: Verificaţi concordanţa sumei şi valutei transferului bănesc.

e.    Numărul personal (IDNP).
Recomandare: Verificaţi corectitudinea numărului personal introdus, 14 cifre pe partea pe verso a buletinului de identitate.

f.     Numărul cardului (8 cifre).
Recomandare: Verificaţi corectitudinea 8 cifre introduse a numărului cardului de plată, la care trebuie să fie efectuată transferarea banilor. Reamintim că serviciul T2A este disponibil doar pentru deţinătorii cardurilor de plată emise de bank partener.

15. Am verificat corectitudinea datelor introduse, dar în continuare nu pot să primesc transferul bănesc. Ce trebuie de făcut?

Astel de situații pot apărea în urmatoarele cazuri:

a.    Problemele legate de transliterare. De exemplu, expeditorul transferului a indicat numele şi prenumele beneficiarului folosind grafia CHIRILICĂ, iar în baza de date a Băncii Numele şi Prenumele beneficiarului sunt indicate în grafia LATINĂ. (De exemplu, transferul a fost expediat pe numele lui Русу Андрей, iar în baza de date este indicat ca Rusu Andrei).
Recomandare: În acest caz expeditorul transferului trebuie să se deplaseze repetat la Banca–expeditoare şi să indice în transfer datele beneficiarului în grafia LATINĂ.

b.    Greşeala efectuată de către expeditorul transferului la indicarea numelui şi prenumelui beneficiarului. De exemplu, expeditorul a indicat în transfer că numele şi prenumele beneficiarului sunt Rusu Andrey, iar conform buletinului de identitate numele şi prenumele beneficiarului sunt Rusu Andrei.
Recomandare: În acest caz expeditorul trebuie să se deplaseze repetat la Banca–expeditoare şi să indice în transfer datele exacte (numele şi prenumele beneficiarului).

Aceste probleme sunt de caracter general și ele prezintă o piedică  în primirea transferului indiferent dacă îl primiți prin T2A sau la ghișeele băncii.